Nekad noja.123aik.ssd | Ban Överklagan {Savage]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

noja.123aik.ssd

Icke Medlem
Meddelanden
87
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199243832874

Ditt Hex-ID: 11000014c81ae2a

Vad är din discord tagg? noja9865

Vem var det som bannade dig? savage

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: perma unive.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? som han tyckte att jag sköt för nära torget och inget suntförnuft

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag sitter i min bil på torget chillar väntar på min vän som sa han skulle relloga skrev han i ooc jag väntar sen träffar jag på en gammal vän robin som hoppar in i bilen vi väntar 5 min sen kommer en korupt polis pittar rakt in i mig på torget och börjar rikta jag kör där ifrån då jag var tungt bevapnad med en scar så jag kör mot sandy hållet sen svänder jag in i tunneln under torget sjuk huset då pittar han i fullfart igen bilen går sönder jag väljer hoppa ut ur bilen ta fram min scar rikta och skrika åk han åker lite ifrån sedan vänder han om kör rakt mot mig och stannar hoppar ut jag lägger 1 varning skott han hoippar in igen kör in i tunneln nu började savage specca han hoppar ut börja skjut mot mig när jag försker springa från platsen jag vänder mig om skjuter 3 snabba skott sen förtsätter springa och där mid sceanrio väljer savage att banna mig

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker den var fel aktig då han efter han banna inte ens kan diskutera med mig vad jag gjorde fel vad jag skulle gjort i stället hur ska man lära sig om man inte kan snacka om hur man skulle gjort i stället?

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. kom nyss tillbaka har gamla bannas men minns inte för vad

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja asså jag kunde valt ge upp avslutat sceanriot men i dett afall ville jag utväckla och förslka fly och få en jakt

Har du lärt dig någonting efter din ban? nej då jag inte fått något förklarat vad jag skulle gjort i stället och han p bannad ur dc direkt

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja absolut

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka