Nekad noja.123aik.ssd | Ban Överklagan [Korpen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

noja.123aik.ssd

Icke Medlem
Meddelanden
87
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199243832874

Ditt Hex-ID: 11000014c81ae2a

Vad är din discord tagg? strumpsvett.

Vem var det som bannade dig? korpen

Bild på banmeddelande: 8 dagar.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag var vid torget och en bil följde efter mig där

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag är vid torget med min blåa bil efter som min vän leonardo hakim hade sagt vänta på torget så kommer jag så jag tar min bil åker till torget och när jag framme börjar jag ba köra runt och runt torget för jag har adhd och hade inget göra när jag väntade så jag körde ba runt 3 min efter jag bara kör runt kommer en röd bil och börjar hetsa kalla mig busunge och kör in i bilen lite då och då men jag orkar inte bry mig för jag vet hur dessa grabbar är så jag fortsätter bara köra runt torget i min bil och sedan stannar jag på fram sidan av torget dom grabbarna kommer igen hetsar lite till inget jag brydde mig jätte mycket om sen så blir jag bannad för gz abuse. och jag förstår mitt fel nu och ber om ursäkt för de

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. På ett sätt är det en felaktig ban för det finns inte klipp på hela händelsen på vad som hänt. Jag åkte till torget för att jag skulle vänta på min vän där men medans jag väntar på min vän kör jag runt torget och ba chillar sen kommer en bil och börjar hetsa och säger att jag gz abusear men det jag har sätt på reglerna finns det inget som heter GZ abuse såklart det kan gå lite under suntförnuft också men oavsett jag hade inte sett nån bil vara efter mig nån gång innan och jag ska bara vänta på min vän och sen på det klippet jag blev bannad på ser det bara ut som att jag åker runt torget som att jag inte kan bli tagen där liksom dett är det jag menar att det bara finns ett klipp från ett perspektiv och finns inget på att dem har åkt efter mig innan utan att dem bara åker efter mig på torget medans jag väntar på min vän. Jag ser inget fel i dedär men jag fattar på klippet ser det fel ut men inte om man ser på allt som hände för ja hade aldrig märkt att nån va efter mig dem kom till mig efter ja va på torget.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. c logg. emote abuse. fear rp. vad jag minns

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Igentligen hade jag inte kunnat gjort något annorlunda då jag inte ser vad felet är när jag bara har väntar på min på torget sen kommer andra fram och hetsar och säger att har jagat mig men inget jag ens har märkt och det finns bara klipp på att dem åker efter mig på torget men det ska inte kunnas ta återgärder på när det inte finns nåt annat bevis på att dem har jagat mig och det har inte ens hänt och då kan jag inte göra nåt annorlunda när jag inte ens har sätt att dem varit efter mig och såklart jag stannar kvar på torget när dem håller på för jag skulle först vänta på min vän och har aldrig haft en aning om att dem varit efter. I min situation så är det bara att dem kommer fram och hetsar från ingen stans som jag tyckte var märkligt så jag ignorerade bara dem då.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har fått veta att man inte får campa på ett ställe som kallas "GZ" även fast det inte står nåt om det i reglerna men nu vet jag det och det kommer inte hända även om jag inte gjort det nu för dem andra kommer och hetsar först på torget i mitt perspektiv och inget hänt innan att dem inte ens har jagat mig som dem påstår.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Hur ser du inget fel i det? Du kan inte åka runt i torget ifall du blir jagad?? Vad är det som är svårt att begripa.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka