Nekad noja.123aik.ssd | Ban Överklagan [abuhassan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

noja.123aik.ssd

Icke Medlem
Meddelanden
87
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199243832874

Ditt Hex-ID: 11000014c81ae2a

Vad är din discord tagg? noja9865

Vem var det som bannade dig? abu hassan

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: p bannad.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag vart dödad och bad om ress för jag var trött som fan och skulle inte rpa men ville bara inte va död till dagen efter så jag gjorde/report revva men det var fel och det kommer inte hända igen jag gillar verkligen unive och tycker ändå jag bidrar till bra rp och annat och skulle vilja bli unbannad

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och min vän åkte vid ballas dom kommer skottar ner oss jag död dom revvar mig för att lotta jag gör /die sen a lämnar dom mig bara på vägen och då skulle jag stänga av för va trött och de va skola dagen efter så jag gör /report och ber om ress sen loggar för att titta på yt sen när jag tittat klart kollar jag dc ser han skrivit kom support jag ba kan vi ta de imorgon måste sova han bara nej har redan perma bannat dig

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej asså jag gjorde fel och jag fattar mitt fel men jag är bara en människa och människor gör misstag så snälla får jag en andra chans

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag som icke medlem typ krim utan krim coh suntförnuft

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja inte c loggat och bet om ress kunde vänta och blöda ut sen stänga av och vara 12h och de kommer jag göra nästa gång ber om ursäkt

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att aldrig c logga igen och att även om du dumpad måste du vänta till du blöder ut sen får du stänga av

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka