Nekad noingboing737 | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

noahswe1

Icke Medlem
Meddelanden
33
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199075360513/

Vad är ditt namn i verkligheten? Noah

Vad är ditt discord namn? NOAHHH#1337

Vad är ditt födelsedatum? 18 December 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter "joker, han är en 20 åring som har saker och göra varje dag han är väldigt spontan samtidigt som han är ansvarig av sig, han en e kille med mycket känslor och har det svårt i livet han har försökt hitta jobb men allt skiter sig i sluta ändan. Han har en lillebror som inte hjälper honom mycket i livet.. "Joker" som liten var en busig o elak kille, men med åren så har han blivit bättre tack vare sin medecin mot ADHD. Nu letar han efter något jobb som passar han, och att han har något o göra på sin fritid än att sitta och kolla på filmer dag in o dag ut.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag anser att jag är väldigt bra på att rpa och jag kommer att komma in till servern med ett leende :)Jag har också varit whitelistad innan.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag som sagt var whitelistad innan för typ 1 månad sedan och jag gör väldigt roliga scenarion, jag är en social person som kan stå på torget och bara chilla och ha kul med spelare.

Hur hittade du Multistaden? Igenom min kompis irl "Anders Nordh" if u know u know ;) och magick mike

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill rpa med andra seriösa rpare men även kunna ha kunna ha kul medans jag gör det. Jag vill även hjälpa andra att dra ut längden på ett scenario så att det inte blir ett scenario som är 1 min bara.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Naj, kanske senare och då blir det hydra roleplay.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka