Accepterad noingboing | Medlem ansökning [Danne]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

noingboing

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Noah

Vad är ditt discord namn? hateemos

Vad är ditt födelsedatum? 18 December 2006

Berätta om din karaktär. Noah Kok, en grabb som är 20 år gammal, har levt på kanten av samhällets normer hela sitt liv. Uppväxten var långt ifrån bra. Han föddes i en tuff stadsdel där möjligheterna var små och det var lätt att hamna fel. Det dröjde inte länge förrän han hamnade i sällskapet av dem kriminella.

Noah har en bra hjärna och har använt den till att navigera genom världen. Han har varit inblandad i olika brottsliga aktiviteter, alltifrån småstölder till mer allvarliga grejer.

Även om hans livsstil är mycket av brott och kriminalitet så är han en snäll och skön kille. Tyvärr är han fast i ett nät av lojalitet och skräck för de oförutsägbara konsekvenserna som kan komma om han försöker bryta sig loss.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med roliga scenarion och mycket bra rp då jag har spelat på servern innan så vet jag regler och sådant. Jag kommer att komma in på servern med ett glatt humör och ett leende på läpparna.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte bara vinna scenarion, man ska också spela så motpartnern har ett bra scenario, sen kan ju såklart inte alla vinna i ett scenario men i praktiken så ska man satsa på att alla ska ha kul i ett scenario.

Hur hittade du Unive? Spelat på den för typ 3 år sedan och då spelade jag jättemycket och vill testa rp igen :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka