Nekad noingboing | Ansökan till Servervakt [Lilleman]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

noingboing

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Noah

Vad heter du på discord? hateemos

Ange ditt födelsedatum 18 December 2006

Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag - 16-22
Tisdag -
Onsdag -
Torsdag -
Fredag - 15 - så länge jag pallar
Lördag - Så länge ja pallar/är online
Söndag - Vet inte - 23

Hur länge har du varit medlem på Unive? Just nu i typ 2 dagar men spelade jättemycket för 3 år sedan och då var jag medlem i typ 1 år

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) fixar när jag kommer hem så neka inte ansökan än tack ;) eller om jag blir godkänd kan jag visa sen under intervjun

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. deras uppgifter innefattar att hantera situationer där regelbrott inträffar. Till exempel, om någon utför RDM på Mekonomen, är det servervaktens ansvar att gripa in. De tar video eller bildbevis, utfärdar varningar, och vid allvarliga överträdelser, kan de till och med att svbanna spelaren. Dessutom håller de kontakt med staff för att informera om situationen och eventuella påföljder.

Servervakter är också där för att se till att spelarna uppträder på ett respektfullt sätt. Om någon börjar skrika eller störa spelupplevelsen, kan servervakten reagera genom att utfärda en kick eller ett pm (ingame), med anledningen "bete dig". Detta kan fungera som en läroprocess för spelaren och förhoppningsvis hjälpa dem att förstå vikten av att upprätthålla en positiv och respektfull atmosfär på servern.

Varför vill du bli servervakt på servern? jag vill bli server vakt för att kunna vara med att göra servern till en bättre plats. Jag vill kunna underlätta för staffs och kunna hålla servern ren på massa regelbrott där just jag är. Jag har alltid varit en ärlig kille i RP och jag vill göra mitt för att se till att servern är en schysst plats för alla. Jag är bra på att lösa konflikter och hålla saker rättvisa och balanserade. Dessutom är jag super dedikerad och kommer att finnas tillgänglig för att hjälpa spelare med eventuella frågor eller problem.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Maktmissbruk: Detta kan innebära att servervakter använder sina befogenheter på ett orättvist sätt, som att gynna vissa spelare eller grupper, eller att utöva oproportionell påverkan på spelet.
Favorisering: Om en servervakt favoriserar vissa spelare eller ger dem fördelar som inte är tillgängliga för andra, kan det ses som missbruk.
Fusk: Att själv använda fusk eller att underlåta att agera mot fuskande spelare är också ett slags missbruk. Servervakter ska hjälpa till att upprätthålla rättvisa spelvillkor och förhindra till exempel powergaming osv.
Överdriven användning av kick eller ban: Att kicka eller banna spelare utan anledning eller i onödan kan vara missbruk.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka