Accepterad noicez | Whitelist ansökning [Deeney]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

saaami

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
4
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198857633820/

Vad är ditt namn i verkligheten? Samuel Thörnroos

Vad är ditt discord namn? noicez#0046

Vad är ditt födelsedatum? 3 Juni 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abdel Kalkon och är 45 år gammal. Hans pappa är kurd och hans mamma är hel svensk. Abdel är uppväxt i en kriminell krets i förorten Husby. Han har bott i en liten lägenhet hela sitt liv och har blivit lärd av sina föräldrar att ta det man vill ha. Hans familj har alltid varit fattig och inte haft råd med mer än vad man behöver för att överleva. Abdel har alltid velat hjälpa sin familj så han har alltid försökt att tjäna pengar. När Abdel var liten så sålde han jultidningar för att kunna hjälpa familjen, men när Abdel blev 15 år började han umgås med gängrelaterade personer och då märkte Abdel att han kunde tjäna pengar på andra sätt. Abdels mål med livet är att kunna försörja och ge allt hans framtida familj vill ha.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag skulle vilja bli whitelistad eftersom att jag har en hög RP nivå, jag gillar att "umgås" och skapa nya vänner speciellt inom RP. Ända sedan jag började med att RPa så har jag älskat varenda sekund av att spela på en RP server, det ända som jag blir irriterad på är när folk inte kan bete sig alltså fail RPa, VDM, RDM etc. Eftersom att jag vet hur frustrerande det kan vara så skulle jag såklart aldrig RPa dåligt med flit.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag skulle vilja bli whitelistad på just den här serven eftersom att ni har bland dem snällaste och seriösaste whitelistade spelarna jag någonsin har spelat med. Jag vill fullfölja min karaktärs mål alltså att kunna sköta om min familj och ge dem vad dem vill ha. Jag känner även många whitelistade på serven och har kontakt med några gäng.

Hur hittade du Multistaden? Jag hittade multistaden genom att titta på youtube streams, att jag känner personer som spelar på serven och jag såg den väldigt högt upp på FiveM topplistan i min region.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mina mål är att utveckla mitt RP, bidra till roliga scenarion och ha roligt med nya vänner.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej jag spelar inte på någon annan server, men jag har varit whitelistad på några andra förut.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka