Accepterad noicez | Ban överklagan - Sandberg

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

saaami

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198857633820/

Ditt Hex-ID: 1100001357cc01c

Vad är din discord tagg? noicez#0046

Vem var det som bannade dig? Zensy

Hur lång tid var din ban? 2 dagar 23 timmar 55 minuter

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by server: Du har blivit avstängd för: sunt förnuft, har på sig tjänste kläder ~Zensy. Återstår: 2 dagar 23 timmar 55 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag blev bannad eftersom att jag hade en ambulans tröja på mig även fast jag inte jobbade som ambulans.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag sprang syd ost från garaget där jag spawnade och sedan blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var inte en felaktig ban och det jag gjorde fel var att jag hade på mig en tjänste tröja när jag inte jobbade inom sjukvård.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte blivit bannad innan

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat använda en annan tröja eller gjort en ny karaktär. Men det som var problemet är att min bror hade kört innan på kontot och då hade han tydligen satt på sig en ambulans tröja. Jag var på väg till kläd affären för att byta tröja. Jag visste att det var fel att ha på sig en tjänste tröja men visste inte att den karaktären hade sån tröja då hade jag såklart inte kört med den karaktären.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag kommer inte använda tjänste kläder om jag inte jobbar inom det jobbet.

Har du läst våra regler? Ja
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top