Nekad Nohel | Medlem ansökning (NmTheLaw)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nohel

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Noel

Vad är ditt discord namn? Nohel / Bylegyle

Vad är ditt födelsedatum? 13 Juni 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Maximus Tedd Andreasson - 27 år gammal.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Omtänksam, trevlig, lätt arg

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Tedd Andreasson har bott i en annan stad dem senaste månaderna som polis, men inte har inte riktigt trivts. Så nu kommer han flytta tillbaka till Unive och ska bli polis igen! Han arbetade tidigare som polis i staden Unive så nu ska han tillbaka och arbeta! Han planerar att skaffa många vänner och bygga upp ett starkt band med många personer i t.ex polismyndigheten!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jo men roliga scenarion, Bra roleplay. Ännu en bra och kunnig polis. Aktivitet inom polismyndigheten och mera! Som sagt har jag erfarenheter inom rollspel, har spelat här bland annat, har varit medlemskaps ansvarig samt servervakt här så har massa erfarenheter inom rollspel och vet verkligen hur man RPar, men på senaste tiden har jag spelat på en "rp" server som liknar mera än 100K or DIE server. Så vill gärna börja på unive igen eftersom deras RP nivå är fantastisk, samt deras spelarbas! Jag är också väldigt mogen för min ålder.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte alltid behöver vinna ett scenario, utan att man hellre kan få lycka än att få saker. Om man är t.ex kriminell behöver man inte pusha sin karaktär till gränsen så att reglerna blir suddiga. Man ska alltid köra så att det är realistiskt och att resultaten i ett scenario utkommer från hur man RPar och hur man t.ex planerar!

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, när jag var ny till FiveM så "spelade" jag på unive och har blivit SV bannad samt kickad många gångar, men alla gör väl fel antar jag!

Är du aktiv deltagare på en annan svensk RP server utanför Unive? Nej

Har du läst och förstått serverns regler? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Röstregeln, att man ska ha en passande röst till karaktären man RPar. VDM / Vehicle Deathmatch, att man ej ska använda sitt fordon på ett orealistiskt sätt som ett vapen.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nepp skulle nog inte säga det.

Nekad.
Anledning:
mer utveckling på karaktärs bakgrund

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka