Accepterad nohal | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

nohal

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? elias

Vad är ditt discord namn? f1nnen

Vad är ditt födelsedatum? 23 Januari 2008

Berätta om din karaktär. Uganda förlorade sin betydelsefulla mamma i 10 års ålder. Hans mamma var en stor del i hans liv eftersom han var väldigt nervös i sociala sammanhang. Hans nervositet syntes inte till när han var med sin mamma. När han var 12 år insåg han hur svårt det var för hans pappa. Hans pappa hade ett låginkomst jobb och hade det därmed svårt att dra in pengar. Uganda ville hjälpa sin pappa med pengarna och bestämde sig därmed att få ett jobb. Men först och främst behövde han bli av med sin nervositet. Han var ung, lekfull och hade många grannar i samma ålder i området runt radhuset. Han såg sina grannar som nyckel till hans nervositet. Varje dag spenderade han tid med sina grannar och vid 15 års ålder tänkte han att han var redo. Han gick till ställen för att få snabba jobb på plats men antingen sökte de inte anställda eller så var han inte tillräckligt kvalificerad. Han började därför knacka runt på hus och göra småjobb hos grannar och andra i samhället. Nu vid 23 års ålder flyttade Uganda hemifrån till Unive med ett mål att dra in pengar för att sedan kunna hjälpa sin pappa.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Vad kan du bidra med till serverns RP? Först och främst har jag ett väldigt logiskt tänkande. Jag vet hur scenarion ska gå till och inte, till exempel om jag och ett gäng planerar att råna och någon säger något ologiskt i planeringen innan så står jag upp för det och säger till även om planen skulle ge oss en vinst. Dessutom har jag en väldigt stark känsla inom roleplay.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska rollspela på ett sätt som gör det roligt för båda sidorna. Till exempel om man blir stannad av polisen kan man ibland låta de vinna biljakten i detta fallet även hur man är på att förlora polisen.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? vdm vehicle deathmatch 2:rdm random deadmatch. Och tillslut det viktigaste är ju såklart suntförnuft och de betyder att du ska tänka logiskt

Har du någon erfarenhet inom rollspel? yes har varit wl på många servrar

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan?

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju. Lycka till!

Tillbaka