Accepterad noemur | Medlem ansökning [Matt3]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

noemur

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Noel Muhren

Vad är ditt discord namn? movmentdmon

Vad är ditt födelsedatum? 12 Juni 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Hampus Hedman 27 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? trevlig, kreativ, nyfiken.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Hampus Hedman, 27, är en ambitiös kille från Stockholm med en passion för både business och personlig utveckling. Han pluggade ekonomi på universitetet och tog sig snabbt in i finansvärlden, där han gjort sig ett namn genom sitt skarpa strategiska tänk och sin drivkraft. Utanför jobbet älskar han att resa, träna och testa nya utmaningar – gärna inom kampsport eller löpning. Social och målmedveten, han har byggt ett starkt nätverk och är alltid på jakt efter nästa steg, vare sig det handlar om karriär, äventyr eller nya erfarenheter. . .

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med att skapa intressanta karaktärer, bra dialoger och roliga twists i storyn. Jag gillar att hålla saker spännande och hjälpa till att bygga på relationerna mellan karaktärerna.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man låter den andra vinna för att göra spelet roligare och mer intressant för båda.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej det har jag inte

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Powergaming, till exempel att man krockar med en bil och inte rp på sina skador. RDM (Random Deathmatch) innebär att man dödar en annan spelare utan någon bra anledning eller utan att det finns någon förklaring

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är kreativ, flexibel och älskar att bidra till en bra spelupplevelse. Jag är bra på att anpassa mig till olika scenarier och hjälpa till att utveckla intressanta berättelser och karaktärer.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Tillbaka