- Meddelanden
- 243
- Reaction score
- 20
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198226994200/
Vad är ditt namn i verkligheten? Noel
Vad är ditt discord namn? Noel#2097
Vad är ditt födelsedatum? 29 Juni 2006
Berätta om din karaktär. Mitt namn är Ken länn. Ken länn är en trevlig person. Ken är 30 år. Kens uppväxt var bra det rullade på i skolan inte bästa betygen men ändå bra. han bodde sin uppväxt i Lidingö tills han flytta när han var 18 till Östermalm. när han kom upp i 14-15 årsåldern så vart han lite mer "bussigare" han gjorde lite hyss. När han vart 15 så skaffade han moppe kort. Han köpte en moppe. Han var riktigt nöjd med den. han hade väldigt roligt med den kunde bli lite snutjag osv. det han mest gillade va att den gick så fort. i den tiden så hade han en tjej. han har fortfarande kvar henne men hon pluggar i USA. Kens drömjobb var att jobba med bilar eller mäklare. runt 18 år så festa han varje helg och la pengar på det. han fortsatte med det i 3 år. sen skaffade han sig sitt första "riktiga" jobb, det var bilmekaniker han jobba kvar där i 3 år sen så började han jobba på fordonsbolaget han gillade verkligen jobbet och ville jobba där tills han gick i dog.Efter ett tag valde ken att flytta till unive och nu är han intresserad av nytt jobb. Han kommer söka något jobb som har koppling till bilar.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag ska bli whitelistad för att jag kommer bidra med ett högt rp och väldigt socialt rp. Jag kommer även spela väldigt ofta och vara riktigt aktiv. Jag kommer bidra med roliga scenarion som är genomtänka jag kommer alltid hålla en hög rp nivå.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelsitad här för jag tycker detta är en bra server. Jag har spelat här förut och jag tycker verkligen om denna server. Jag vill bli whitelistad för att att man även får många fördelar om man är whitelistad.
Hur hittade du Unive? Vänner/serverlist
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspel är att kunna utvecklas hela tiden och kunna hitta på riktigt mycket roliga och utvecklade scenarion. Jag vill även på så socialt rp som mjöligt det är mina stora mål med rp. Bli bättre på rollspel helt enkelt det går alltid att bli bättre.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej.
Vad är ditt namn i verkligheten? Noel
Vad är ditt discord namn? Noel#2097
Vad är ditt födelsedatum? 29 Juni 2006
Berätta om din karaktär. Mitt namn är Ken länn. Ken länn är en trevlig person. Ken är 30 år. Kens uppväxt var bra det rullade på i skolan inte bästa betygen men ändå bra. han bodde sin uppväxt i Lidingö tills han flytta när han var 18 till Östermalm. när han kom upp i 14-15 årsåldern så vart han lite mer "bussigare" han gjorde lite hyss. När han vart 15 så skaffade han moppe kort. Han köpte en moppe. Han var riktigt nöjd med den. han hade väldigt roligt med den kunde bli lite snutjag osv. det han mest gillade va att den gick så fort. i den tiden så hade han en tjej. han har fortfarande kvar henne men hon pluggar i USA. Kens drömjobb var att jobba med bilar eller mäklare. runt 18 år så festa han varje helg och la pengar på det. han fortsatte med det i 3 år. sen skaffade han sig sitt första "riktiga" jobb, det var bilmekaniker han jobba kvar där i 3 år sen så började han jobba på fordonsbolaget han gillade verkligen jobbet och ville jobba där tills han gick i dog.Efter ett tag valde ken att flytta till unive och nu är han intresserad av nytt jobb. Han kommer söka något jobb som har koppling till bilar.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag ska bli whitelistad för att jag kommer bidra med ett högt rp och väldigt socialt rp. Jag kommer även spela väldigt ofta och vara riktigt aktiv. Jag kommer bidra med roliga scenarion som är genomtänka jag kommer alltid hålla en hög rp nivå.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelsitad här för jag tycker detta är en bra server. Jag har spelat här förut och jag tycker verkligen om denna server. Jag vill bli whitelistad för att att man även får många fördelar om man är whitelistad.
Hur hittade du Unive? Vänner/serverlist
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspel är att kunna utvecklas hela tiden och kunna hitta på riktigt mycket roliga och utvecklade scenarion. Jag vill även på så socialt rp som mjöligt det är mina stora mål med rp. Bli bättre på rollspel helt enkelt det går alltid att bli bättre.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej.