Accepterad Noelskold | Ban överklagan[janne]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Noel

Icke Medlem
Meddelanden
243
Reaction score
20
Användarnamn: Noelskold

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198226994200

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Titan

Vad är din discord tagg? Noel#2097

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Rdm,powergaming, ljuger i staffärende

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För vi gjorde lite otydligt scenario själva ”powergaming” så tog han fel person så han har erkänt att han gav fel i powergaming. Och själva ljuger i staffärende det är falsk det säger att jag ljuger för inte jag har video bevis på det som har hänt vi har lite scenario som vi gjorde just då.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi ville döda alboz vi visste var deras gäng hus var för mina ”anställda” hade sätt dom där vi åkte dit i närområdet och stod på ett berg och vänta på rätta läget sen när det stå helt stilla börja vi skjuta men jag döda ingen men jah sköt fortfarande sen drog vi ner och en var skadad som vi hade skjutit vi gick ner till han och döda han helt och tog hans kompis eller kollega det var detta scenario handla om. Vi hade fått uppdrag av ett gäng att döda dom.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Vi kunde gjort ett bättre scenario av det hela vi kunde gått till gäng huset eller skriva till det hur det ligger till, vi kunde göra bättre scenario istället för att så på ett berg så vi gjorde dåligt i gänget och lite fel va felaktigt där om powergaming och ljuger i staffärende, vi hade ett scenario Bakom det men inget tydligt scenario med film va vi ska göra därför så tycker jag inte att det var rdm men dåligt scenario.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 4 felaktiga tex när det så fel id när de banna och tex när min dator lagga upp och jah kunde inte se stolpen och körde på den men det är utrett och det var min datorsfel.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vi kunde gjort ett tydligare scenario och kanske inte döda de direkt kunna prata hur det ligger till allt handlar inte in vapen hela tiden har vi märkt med tiden.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja har lärt mig att göra tydligare scenario, göra roligare scenario för alla, och att allt handlar inte om vapen.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka