Nekad Noelskold | Ban överklagan [Abdi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Noel

Icke Medlem
Meddelanden
243
Reaction score
20
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198226994200/

Ditt Hex-ID: 11000010fe5f418 (Hex)

Vad är din discord tagg? Noel#2097

Vem var det som bannade dig? Jag vet faktiskt inte.

Hur lång tid var din ban? Perm från dcn.

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Jag tror det var för jag gjorde ett aktivt deltagande i utbrytar serverar och hade kontakt med blacklistade spelare.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gjorde ett aktivt deltagande i utbrytar serverar och hade kontakt med blacklistade spelare.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag spelade på multistaden efter ett tag bytte jag till dsrp jag ångrade de som fan jag spelade där ett tag tills jag kände att jag hade gjort fel, de behandla sina spelare väldig lustigt då kände jag nu ska jag börja med seriös RP igen så jag tänkte gå tillbaka till multi för det är där jag trivs, bra staff, aktiva spelare, bra scripts, bra ägare unik server kortfattat. När jag skulle joina dcn märkte jag att jag att jag var bannad jag tog kontakt med philip och han sa att jag skulle kontakta bullen. Jag kontakta bullen och berättade hur mycket jag saknade multi och ville tillbaka för att köra seriös rp igen. Jag berätta att jag ångrar det så mycket och önskar att man kunde gå tillbaka i tiden och ändra beslutet. När bullen svarade skrev han att min ban stå kvar ( han skrev de för 1 månad sen). Så du tänkte jag att jag skulle försöka änu en gång. Jag vill vissa hur mycket jag vill tillbaka och att jag vet att jag gjorde ett dåligt beslut. Jag vill komma tillbaka och spela rp på en hög nivå igen. Detta är den bästa servern för att den har så mycket bra grejer. Om jag skulle få unbunn så skulle jag komma tillbaka med en riktigt hög rp nivå och göra roliga scenarion/utvecklade. Men jag står för att jag gjorde fel men ångrar de och det kommer it hända igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var en giltig ban jag gjorde fel och jag står för det och det kommer inte hända en ända gång till. Den var giltig för att jag gjorde fel att göra ett aktivit deltagande i utbrytar servrar och att jag hade kontakt med blacklistade personer. Därför för det en giltig ban

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har fått lite små bans vissa har vart felaktiga och vissa inte. Jag förstår vad jag gjorde fel dem gångerna och det har aldrig hänt igen. Jag lyckades ta lärdom inom att dom skrev vad jag gjorde för fel och att jag förstå efter att jag gjorde fel.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle inte lämnat servern för det va så dåligt beslut jag skulle stanna på multistaden. Jag skulle även inte snacka med blacklistade personer det är även dumt och det kommer inte hända igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig riktigt mycket. Jag har lärt mig att jag måste tänka en gång till innan jag gör ett beslut för detta beslutet va så himla dåligt. Jag kommer tänka en extra gång hela tiden framöver och det kommer inte komma dåliga beslut framöver.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka