Nekad Noels | Medlem ansökning [Kerstin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LM.1904

Icke Medlem
Meddelanden
76
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Noel

Vad är ditt discord namn? LM

Vad är ditt födelsedatum? 28 April 1987

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: min karaktär är 26 år gammaloch heter bengt svensson

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll rolig omteksam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: min karaktär är snäll rolig gillar bada gillar glass gör folk på bra humör och han gillar ibland okså att retas men de är när han är litte busig han kan va litte taskig ibland med han är endå jätte snäll han föddes 1987-02-08 till staden unive hans pappa lämna han när han va 8 sen har han bara levt med sin mamma och sen en dag när han och mamma skulle bada då kom en person och sa till abdi att hans pappa är död och sen däs har han bara vart snäll blyg med riktigt ledsnen

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med bättre rp musik rolig rp mer folk som är gladare
och kan hjälpa många och seriös rp

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man it spelar för att bara man själv ska vina utan att ge den andra en chans då de blir gladare rp

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej har inte brutit mot någon regel

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? att Metagaming att man använder sig utav saker man har fåt reda på utanför rpn rdm dödar bara någon sådär vdm använder sin bill som vappen

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag är bra på att rp och vill helst ha seriöst rp och it lall de var dfr jag valde att göra dena ansökan

Hej @Noels! Skulle du kunnat skriva ditt Discord namn lite mer specifikt då det finns många som heter LM? Ser även att du är en aktiv deltagare på en annan server, är du villig att lämna den för Unive?

Du får 24 timmar på dig att svara annars så nekas den automatiskt.

Nekad.
Anledning:
Inte angivit rätt info inom 24h.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka