Nekad Noels | Ban Överklagan [COL]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LM.1904

Icke Medlem
Meddelanden
75
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199006733422/ kaleballe123

Ditt Hex-ID: steam:11000013e5fd46e

Vad är din discord tagg? Kaleballe123

Vem var det som bannade dig? COL

Var är du bannad? Discord servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror de för att jag invita han till en annan discord sörver som inte var en rp sörver då blev jag banlyst fårn unive dcn då jag tänkte börja där och skaffa medlem och krim

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag prata med mina kompisar då gjorde han en discord sörver som inte var en rp sörver då taggade folk min i unive chaten och sen var jag banlyst

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker de inte var en felaktig men er misförstond då de it var rp sörver

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja de har jag

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att bara skitit i hans sörver och fokesera på unive

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja de har jag att inte inv folk till en anan dc sörver

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja de gör jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka