Nekad Noelroyson | Medlem ansökning [Tedde]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

The one

Icke Medlem
Meddelanden
75
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199186776568

Vad är ditt namn i verkligheten? Noel

Vad är ditt discord namn? noel#8875

Vad är ditt födelsedatum? 5 Oktober 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär hetter Klas Andersson och är 21 år. Klas är född och uppvuxen i Sverige. Han är en glad person utan familj. Klas är intresserad av sport,bilar och drömjobbet är polis. Klas har ansökt till att jobba på Securitas för det hade varit bra erfarenhet när han vill söka till polis. Klas har haft en bra uppväxt med bra familj. Han hamnade bara lite på fel väg när han var lite. Han vill nu hjälpa andra så dom inte hamnar på samma spår

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag skulle själv tycka att jag är hyfsat kreativ och kan hitta på roligare grejer som båda är roligt för mig och för andra. Jag har spelat på många olika communitys som har varit nöjda med mig och till och med tacka mig för min insats i vissa scenarion

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har hört mycket rykten om Unive och att den är rolig att rollspela på. Jag har också varit inne lite på dagarna och kollat om servern är bra och håller en bra RP nivå ochh det tycker jag verkligen. Alla är jättebra på det dom gör och trollar inget alls.

Hur hittade du Unive? Jag kollade på en streamer son spelar på unive. Jag såg att det var bra ro så jag vill gå med

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha roligt och göra roligt för andra. Göra roliga scenarion som alla kan vara med på och ha en rolig stund tillsammmas.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är att göra unive till en bättre server. Mitt mål med min gubbe på unive är att bli polis

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka