Nekad Noelroyson | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

The one

Icke Medlem
Meddelanden
75
Reaction score
1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Biträdande mekonomen

Vad heter du IRL? Boel

Vad heter du på discord? noelroyson#8875

Hur gammal är du? 14

Hur många timmar har du på Fivem? 396

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Efter som jag vill få mekonomen till ett jobb där alla trivs och tycker är kul. Jag har mycket erfaren het av gamla chefer och vet hur man ska motivera sina anställda. Jag bkommer expandera mekonomen och få det att bli så stort som möjligt med många lojala och bra anställda. Jag kommer hålla kvar i den höga rp nivån och bara försöka antälla folk med intresset av jobbet. Om jag skulkle bli chef så hade jag vilja att det skulle vara folk som är intreserade att jobba där och inte folk som vill kunna laga bilar eller ha ett jobb för pengar. Som mekonomen chef hade jag under dagarna gått runt och pratat med dom anställda och ge dom bra komplimanger för att dom ska få ett bra självförtroende och vetta att dom besluten dom tar är dom bästa. för stunden är jag biträdande chef och märker att vi går back miljoner varje dag pga att folk inte jobbar därför om jag blir chef kommer jag göra en resning av dom som inte jobbar och få in många fler och nya personer som kan hålla den höga rp och samt jobba mycket för att mekononen inte ska gå back. Som chef har man ett stort ansvar och all kretik är på dina axlar samt så ska du ha koll på dina anställda. Kretiken är något av det som kan gjöra en mycket frustrerad men efter som jag just nu är biträdande har jag varit med om det flera gånger så jag vet hur man ska hantera den kritiken. Som chef måste du lita på dina anställda som jag gör och är alltid där för mina anställda skulle dom komma och klaga på en sak så får dom inte sparken utan då lyssnar man och ser vad man kan göra för att förbättra företaget och sig själv som person

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har erfarenhet från min barndom då jag mekade med en gen bil och vann priset med den. Jag gick på fordon och transport och gick ut det med högst betyg på skolan. Efter skolan fick jag jobb snabbt Jag jobbade med bilar i flera år har jobbat på jobb som Falck,Qpark,,vianor,mekonomen och marjalisas det har gjort att jag har lärt mig allt som behövs för att kunna bilar utantill jag har pluggat hårt för att bli chef för mekonomen och nu hoppas jag att jag blir det . Jag har kollat på hur dom har jobbat igenom att jag har varit i mekonomens värkstad väldigt mycket och sätt hur allt fungerar och då har jag fått mer kunskaper inom jobbet. Och jag känner att jag lärt mig en massa om mekonomen och är vänner med en massa anställda så vi kommer hjälpa varan upp. Och jag är väldigt kunnig inom faktura system för jag har jobbat med fakturor väldigt länge kan det perfekt

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Klas Andersson är 21 och anställd hos polisen. Klas föddes i en liten stad som heter Växjö där han växte upp med sin mamma pappa och storebror. Han hade en bra uppväxt fick en bil att meka med när han fyllde 15 men några veckor efter skulle hans liv förändras för alltid. Han var hemma hos en kompis och hans mamma pappa och storebror var iväg på en match han skulle spela. Medans han var hos sin kompis fick han ett samtal om att hans familj hade varit med i en stor olycka och det gick inte att rädda. Han hamnade hos en fosterfamilj som inte gillade han så han kom till på dåliga vägar med knark. Som tur väl så hade han bra betyg i skolan så han fick gå fordon och transport linjen. Efter cirka 2 månade där vände allt han fick en ny fosterfamilj så tog hand om honom och han fick många vänner på linjen. Han tog examen med bra betyg och gav så ut i arbets livet snabbt med många jobb under en kort tid. Efter alla jobben ville han gå en annan väg och skrev in sig på polis utbildningen för han gillar människor och vill hjälpa andra så dom inte kommer in på samma väg som honom. Han blev utbildad och gillade i kåren för han var så bra på att bemöta folk. Men efter allt det med ny chef och ny ledning så ville han gå tillbaka till sitt gamla spår men med en större uppgifter därför söker han till jobbet

Hur ofta kommer du vara inne? Vardagar 15-22 helger 9-23 har 3 träningar i veckan

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

du kan ej ansöka till en bitr position, bitr väljer chefen ut.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka