Nekad NoelLeon4030 | Medlem ansökning (Oliver1234)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

NoelLeon4030

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Noel

Vad är ditt discord namn? NRG cherzy #6212

Vad är ditt födelsedatum? 15 Mars 1999

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Noel jensen och han spelade fotboll när han var ca 4-13 år gammal. när han var 14 så ville han spela tennis i göteborg men han fick inte för det var för långt. hans dröm var att bli tennis spelare men det sluta inte bra. efter nåra år var han 16 och då dog hans mamma och han var väldigt ledsen över det och hans pappa var så ledsen och knäckt så han också dog. så idag lever han själv och har en lägenhet och har flyttat till unive och han passar ganska bra där

Vad kan du bidra med till serverns RP? Ja, för att jag har bra rp nivå och jag vill göra stora scenario som krim tycker att det kommer bli välidgt roligt och jag vill utveckla mer min rpa nivå som medlem.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte alltid ska spela för att vinna ett scenariot, det ska vara att båda sidorna/partner ska ha roligt och med en hög och en seriös rp nivå och fast om man förlorar ett scenario

Hur hittade du Unive? mina tre vänner spelar det och de sa till mig att den var bra

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka