Ange ditt födelsedatum: 17 December 2008
Vad heter du på discord? noelhanssontaberman#7414
Är du medlem? Ja
Hur många timmar har du på FiveM? 200timmar
Hur aktiv kommer du att vara? 4 till 6 timmar per dag
Vad heter du? john ake
Hur gammal är du? 21 år
Har du körkort? Nej
Är du simkunnig? ja jag kan simma många meter jag vet inte hur långt men långt jag kan simma minst 800m
Varför vill du bli polis? för att beskydda staden och hålla den tryg
Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? att beskydda folk som är i staden även kriminella men man kan inte låta dem krimminella gå fria men man måste beskydda alla spelar ingen roll om hudfärgh kön eller folkgrupp.
Vad vet du om yrket i helhet? Att man patroolerar och tar fart kontroller dem aresterar folk som bryter mot lagen eller ger böter det beror på vad man gör.
Har du några tidigare erfarenheter? nej jag har inga erfarenheter
Hur är du som person? jag är trevlig men jag säger till om någon gör något som inte är okej
Är det något vi bör veta om dig? jag kan bli arg om folk inte lyssnar när jag säger nej
Vad heter du på discord? noelhanssontaberman#7414
Är du medlem? Ja
Hur många timmar har du på FiveM? 200timmar
Hur aktiv kommer du att vara? 4 till 6 timmar per dag
Vad heter du? john ake
Hur gammal är du? 21 år
Har du körkort? Nej
Är du simkunnig? ja jag kan simma många meter jag vet inte hur långt men långt jag kan simma minst 800m
Varför vill du bli polis? för att beskydda staden och hålla den tryg
Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? att beskydda folk som är i staden även kriminella men man kan inte låta dem krimminella gå fria men man måste beskydda alla spelar ingen roll om hudfärgh kön eller folkgrupp.
Vad vet du om yrket i helhet? Att man patroolerar och tar fart kontroller dem aresterar folk som bryter mot lagen eller ger böter det beror på vad man gör.
Har du några tidigare erfarenheter? nej jag har inga erfarenheter
Hur är du som person? jag är trevlig men jag säger till om någon gör något som inte är okej
Är det något vi bör veta om dig? jag kan bli arg om folk inte lyssnar när jag säger nej