Ange ditt födelsedatum: 17 December 2008
Vad heter du på discord? noelhanssontaberman#7414
Är du medlem? Ja
Hur många timmar har du på FiveM? 200timmar
Hur aktiv kommer du att vara? 4 timmar på vardag 6 timmar på helg ungefär eller om jag bara inte orkar å kanske några timmar
Vad heter du? John ake
Hur gammal är du? 21 år
Har du körkort? Ja
Är du simkunnig? ja
Varför vill du bli polis? för att kunna beskydda
Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? att man ska kunna göra samhället trygt
Vad vet du om yrket i helhet? att man tar hand om brotslingar och man kan inte göra vad man vill även om man är polis
Har du några tidigare erfarenheter? nej har jag inte
Hur är du som person? trevlig kan bli vän med alla förutom folk som är jobbiga eller elaka
Är det något vi bör veta om dig? jag blir lätt arg jag kan säga till på skarpen om folk inte lyssnar när jag säger nej
Vad heter du på discord? noelhanssontaberman#7414
Är du medlem? Ja
Hur många timmar har du på FiveM? 200timmar
Hur aktiv kommer du att vara? 4 timmar på vardag 6 timmar på helg ungefär eller om jag bara inte orkar å kanske några timmar
Vad heter du? John ake
Hur gammal är du? 21 år
Har du körkort? Ja
Är du simkunnig? ja
Varför vill du bli polis? för att kunna beskydda
Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? att man ska kunna göra samhället trygt
Vad vet du om yrket i helhet? att man tar hand om brotslingar och man kan inte göra vad man vill även om man är polis
Har du några tidigare erfarenheter? nej har jag inte
Hur är du som person? trevlig kan bli vän med alla förutom folk som är jobbiga eller elaka
Är det något vi bör veta om dig? jag blir lätt arg jag kan säga till på skarpen om folk inte lyssnar när jag säger nej