Nekad Noelhan | Medlem ansökning [NoCap]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Noelhan

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199121720879

Vad är ditt namn i verkligheten? Noel

Vad är ditt discord namn? noelhanssontaberman#7414

Vad är ditt födelsedatum? 17 December 2008

Berätta om din karaktär. Bobo har Jobbat med mycket under åren I sitt liv. Han har jobbat som Reporter, Slaktare, Car Dealer, Han jobbade på Postnord också. Detta är vad Bobo har Jobbat som under sina År. Hans ålder är 20 år Gammal, Han har ett Stort Intresse om Bilar, och att bli Polis, Han har väldigt Konstiga Känslor Ibland, Han mår väldigt bra när han kollar på en hel Episod av Kriminal-Serier och Star Wars. Han tänker också innan han Handlar, Han brukar lägga pengar på 3 beniga Hästar I Lopp.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill Utforska mer av RP Världen. Jag tycker också att de Servrar som jag spelar på (Både Discord och I GTA) är väldigt kul och Tidsfördrivande. Jag kan bidra med att vara Rolig, och att vara Aktiv så Ofta Jag Kan.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Att servrarna är bra och har många Admins/Staffs online för det tar typ minst 30 sekunder innan Folk som inte Roleplayar eller som bryter mot regler.

Hur hittade du Unive? Jag kollade mycket på Tiktok, Youtube och Twitch och det verkade roligt så jag Ville Testa.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill att det ska Kunna kännas verkligt och att ha Kul. jag vill också uppå att bli bättre på RP.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att kunna uppnå allt som min Gubbe vill ha. Jag älskar Unive.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej. Jag är mest aktiv I Unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka