Nekad Noelhan | Medlem ansökning (Didrik)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Noelhan

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199121720879/

Vad är ditt namn i verkligheten? Noel

Vad är ditt discord namn? noelhanssontaberman#7414

Vad är ditt födelsedatum? 17 December 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär han heter bobo han är 21 år och gillar bilar han brukar träna och hänga med en kompis som heter abdi han brukade också hänga mycket med en snubbe som heter akhmed det var akhmed som visa bobo runt i stan när han var ny han hjälpte även bobo att skaffa sin första bil och nya kläder. men nu är inte akhmed vaken så mycket då känner bobo att han inte ville vara vaken lika ofta längre men sen så vakna han och tyckte att han borde inte vara ledsen över en vän så han fortsatte efter ett litet tag så hittade han abdi genom att bobo blev arg på en person och personen hoppa in i en bil och då hittade han abdi han som körde och efter det så krashade abdi och personen tog livet av sig och då frågade abdi om jag ville bli vän med honom och då blev dem vänner och nu glidder dem runt i abdis corvette.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag vill nå högsta graden av rp på unive och vill verkligen kunna bli vad som helst och kunna jobba som olika saker t.e.x polis.
Men även kunna göra mycket mer på unive.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag såg på cosmo och då så ville jag också köra gta rp så jag kollla på hans totorioul på youtube hur man skaffar fivem han att och då sa han att man ska gå in på en litten server från början så man kan lära sig så mycket som mögligt innan man går in på en stor server som t.e.x unive

Hur hittade du Unive? Jag såg på cosmo och då så ville jag också köra gta rp så jag kollla på hans totorioul på youtube hur man skaffar fivem

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att kunna uppnå hög rp och att kunna spela så bra rp jag kan

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att kunna nå hög rp och kunna köpa allt min karaktär drömmer om

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej inte just nu men förut körde jag väldigt mycket på allstar och heartless och då körde jag med en kompis från discord

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka