Accepterad Noelging | Ansökan till Servervakt [Punkt.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

newo

Icke Medlem
Meddelanden
45
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Noel

Vad heter du på discord? newo___

Vad är ditt Hex:ID 110000141262470

Ange ditt födelsedatum 18 September 2006

Beskriv din dagliga aktivitet. Vardgar: 16:00-23:00.
Helger: 15:00-05:00. Förutom om jag är ute med vänner!

Hur länge har du varit medlem på Unive? 28 Augusti 2021

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/1193632063174213764/1195888732289642497/image.png?ex=65b5a12c&is=65a32c2c&hm=e21698e3e48a3a9e200fc5aa96e685b3c8a4e4892d84ddfdb26be5ee669970c6&

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har som uppgift att underlätta för staffsen och spelarna på servern. Dom ska inte leta problem utan dom ska bara vara där för att underlätta, tillexempel om det står ofungerade bilar på vägen så ska man dv dom eller liknande. Om problem kommer till dom så ska man ta hand om problemen på ett bra och professionellt sätt. Servervakter ska vara ansiktet utåt för Unive och man ska visa att man kan RP:a bra, samt att man ska kunna handskas med olika situationer. Servervakter ska visa för folk att man kan RP:a på en bra nivå och inte använda sin roll för att få fördelar eller liknande!

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt på unive för att, jag anser att det finns många lallare samt många icke-medlemmar som inte kan sköta sig på servern, och inte utger en bra RP nivå därför vill jag bli servervakt. Det finns många gånger jag har hoppat ur min bil och den blir snodd framför mig, det skulle inte jag kalla en bra RP nivå. Sen så vill jag dels visa att jag klarar av rollen då jag har varit en lojal spelare från 2022 tills nu! Sen så vill jag delvis hjälpa staffsen med dom jobben jag kan göra!

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption och abuse sammanfattningsvis är om man missbrukar sin roll för att få fördel under scenarion eller liknande. Det finns många exempel på abuse, men 2 som jag skulle tro förekommer mest är att man revivear även fast det är ett oglitligt scenario, eller att man använder toggleid bara för att få en slags fördel.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka