Nekad Noeleriksson123 | Medlem ansökning[L1nuS]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Noeleriksson123

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199183897161/

Vad är ditt namn i verkligheten? Noel Eiksson

Vad är ditt discord namn? E.R.I.K.S.S.O.N#5300

Vad är ditt födelsedatum? 24 September 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ahmed Asani och är 31 år gammal (född 1990). Han är uppväxt i Turkiet och har haft det tufft hela sitt liv med allt Som liten från 4 års ålder. Började hans pappa slå han med nävarna vilket senare skulle utvecklas till bälten osv, hans Mamma var hemma och tog hand om han och hans 2 syskon (Zahla och Mehmet). Hans Pappa jobbade som militär och var ganska sällan hemma han hjälpte till väldigt mycket i krig för att ha råd och försörja sin familj. Att Ahmed blev slagen som liten har gjort han väldigt aggressiv och lätt för att bli väldigt sur eller arg lätt. Redan i tidig ålder började Ahmed med att missköta skolan och hänge i fel kretsar. Han började röka redan vid 12 års ålder, detta i sin tur ledde till att han började röka på och sälja droger samt att utföra små uppdrag åt hans kompisar som misshandel då han var väldigt stor och stark för sin ålder. Hans mamma som var den enda som tog hand om honom eller ens brydde sig om han dog när han va 14 år. Då flydde Ahmed till Sverige och hamnade i fosterfamilj. Där allt sket sig mer och mer, hans Pappa började skicka hot till han. Detta gjorde att han kände ilska över allt som hänt och ville hämnas för allt. Han gjorde allt man inte skulle fram tills han var 18år och blev inlåst på ett behandlingshem i 2 år. När Ahmed var 20 år kom han ut från behandlingshemmet, då kom ett problem fram, vart ska jag bo nu då tänkte han? Jag måste tjäna pengar så att jag kan ha råd med någon stans att bo och kanske börja sköta sig för behandlingshem var inget för Ahmed. Han började jobba på en liten kiosk som serverade kebab i Rinkeby centrum. Där han fick se mycket att ta lärdom av, Ahmed vittnade emot 3st 14 åringar som sålde droger nere på torget. Efter ett tag fick han sparken från kiosken på grund av att ägaren blev hotad på grund av hans vittnesmål. 2 månader efter han fick sparken hoppade han på en utbildning till att börja jobba som assistent på ett behandlingshem för att kunna hjälpa folk som sitter i en situation som han själv var i, han ville liksom bevisa att det gick att ta sig ur allt och väna sitt liv rätt, men du vill han börja utbilda sig till bilmekaniker eller advokat och att bo och jobba i Unive som han trivs väldigt bra i.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att jag vill kunna hjälpa andra att förbättra deras och min egna Rp nivå. Samt att vara snäll och hjälpa alla som behöver hjälp. och att alltid spela seriöst och sunt förnuft

Vad kan du bidra med till serverns RP? En mycket seriös och bra rp efetrsom att jag har rpat ett bra tag nu och kan allt hur man rpar sen en massa roliga scenarion

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Låt oss säga att du får polisjakt i stan och du har den snabbaste bilen i hela servern så ska du inte bara dra från polisen på 10 sec utan spela för att båda ska få ett roliga scenario och dra ut på scenariot inte bara dra på 10 sekunder för det är lite tråkigt.

Hur hittade du Unive? kompisar steramers

Tillbaka