Accepterad Noelboy | Ansökan till Servervakt [Albzz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Noelboy

Icke Medlem
Meddelanden
83
Reaction score
11
Vad är ditt namn i verkligheten? Tim Hanson

Vad heter du på discord? Alla grönsaker #7524

Ange ditt födelsedatum 11 Mars 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. 5 h om dagen.

Hur länge har du varit medlem på Unive? 1 år+har fått en felaktig p ban nyss,

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Har blivit avstängd 4 gånger.

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. en servervakt är en person som är en liten mini polis på rp så att allting sköts och kan hjälpa alla staff typ som att dva bilar kicka folk som bara är där inne och lallar. servervakter kan också reva folk när det händer buggar som att spawna död eller du buggar med bilen och flyger ut. Det ska också va en ansvarsfull person som använder sina perms rätt och it abusar dem. När man är tex kidnappad i ett scenarioska man it dv bilen och kicka spelarna. Och att hjälpa folk som skriver i /Report och /help och specca det Scenariot eller bugg så att it det springer runt en spelare och kör på alla eller hjälpa folk som är nya på denna servern och hjälpa med att du ska använda /me och /sme och alla saker som behövs till en bra Rp nivå..: Servervakter ska också se till att det it blir hest i OOC så själva Scenario är OOC. Severvakter brukar ha bättre Rp som också lär dem mindre bra så att Rp blir bara bättre och bättre. En servervakt är också en person som får rätt så mycket ansvar vid stökiga situationer .Som servervakt kan man också No clipa så man kan specca scenarios och kolla efter dem som gör fel. Servervakter kan skriva OOC så att sluta lalla så blir Rpn mycket roligare.Medans staffen jobbar i Dc så jobbar vi på servern. Om någon söger fulla ord och sånt som kränker och rasistiska och naziziskta saker kan man SV banna dem sen sicka klippet till en staff som sen bestämmer om man ska förlänga bannen eller pbana personen eller indragen WL och ta tillbaka rollerna. Servervakter ska också hålla kåll på ifall det kommer in nån hackare eller modare som it tillhör unive och Sv banna personen direkt sen sicka vidare till staff.
[23:06]
Servervakter kan även dva en bil som står mitt i vägen och gör bara kaos. Som en polis som måste snabbt till ett larm och krockar i en gammal Reporter skåpbil som det bara brukar vara lallare som kör och kör på alla på piren det har jag varit med om mycket att man blir Vdmad när man ska köpa en fett bill så blir scenariot dåligt och jag var en gång med i en drive bay då kommer en lallare och förstör men som tyr va det Staff som speccade och löste det lika snabbt som jag knäpper fingrarna. Man ska självklart kunna alla Regler.

Varför vill du bli servervakt på servern? För det är sveriges bästa/största server. och jag stötter på många lallare när jag rpar och vill sätta stopp för det.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. det inne bär att man abusar sin roll som jag tycker är ett sånt himla grovt fel. Man får aldrig använda toogel-id i Scenarion bara för att vinna Scenariot. Man ska aldrig använda /revive i skottscenarion tex drivbay.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top