Accepterad noelboel1219191 | Medlem ansökning [R4inbowtail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

noelboel1219191

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Noel

Vad är ditt discord namn? NOEL#8716

Vad är ditt födelsedatum? 12 December 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär handlar om en kille som heter Nils Andersson och är uppväxt i norra sverige. Nils växte upp med mycket bråk hemma med sin familj och hade det riktig tungt då hans pappa slog hans mamma, Nils är nu 18 år och lever på socbirdag och bor i en lägenhet av soc. nils tänker natt för natt hur kan ska börja tjäna pengar då har redan har föröskt o skaffs jobb 10 tals gånger men ingen vill anställa honom för dem kollar i hans register bak i tiden där de står att han har begått brott som t.l.x ringa narkotiga brott och rån, Nils tänker natt på natt hur han ska börja tjäna pengar så det blir att han kontaktar en av sina gamla polare från när han var 15 år när han gorde all sin skit den vännen han ska ringa va gängkirmnel men hade hade mycket pengar det va det som gorde ´Nils riktig sugen på att ochså börja göra skit igen. 6 år senare är Nils groft krminel och sitter på 10 milijoner i sitt net worf han började rappa och nu kallas einar i trakten.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag vill gärna bidra med roliga senarion då jag it bara tänker på mig själv då jag ska göra så alla får ha det roligt it bara att jag ska ha det kul på mina egna senarin, min RP nivå ska vara riktig hög ochså då jag alltid tagit just denna server srtiöst för jag känner att jag får uppleva en bra rp du blir jag mer motiverad att RP bättre.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att du ska låta din vän eller någo annan som du RP med ska vinna senriot för en viss anledning som tlx om jag och en kille slåss sen huggar han mig och vi slåss mer och mer så borde han vinna senariot efter som att han högg mig och jag ksk blödde ut eller något sånt.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja det har jag och här kmr några regler. RDM,VDM,COAPBAIT, RDM= RANDOM deachmate då man dödar någon utan andledning . VDM= veaichle deatchmatch det är när du kör över någon utan andlening. Cop bait när du söker uppmärkamhet från tlx polisen ett förlsag är när du presic gort en bankfrån sen efter det åker du till toget och föröker få polisen efter dig.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har RP i över 3 år jag har varit delägare på många servrear jag har varit admin,staff,utvecklare,server vakt. så har mycket eferheter.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Skulle ändå säga att jag vill gärna bli insläppt då jag har varit det innan men nu e jag redo för sjukt mycket roligt rp och härliga senarion.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka