Nekad noelblent06 | Whitelist ansökning [Ceder]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

noelblent06

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199123346993/

Vad är ditt namn i verkligheten? Noel

Vad är ditt discord namn? noelss 6773

Vad är ditt födelsedatum? 28 December 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär är rätt kreativ och tänker alltid lite utanför boxen, han vill jobba som ambulans och är duktig på att köra bil och motorcykel. Han är lojal och sviker aldrig någon. Han har stor respekt för polisen och stannar alltid när de blinkar in han.

Varför ska just du bli whitelistad? har spelat på servern läng men har inte tänkt på att man behöver WL för vissa jobb men nu när jag skulle söka till ambulans så sa dom att man var tvungen att ha WL så söker det nu för att kunna utveckla min karaktär.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? som sagt vill ha ett ambulans jobb för att jag vill utveckla min karaktär och vill utveckla mitt role play

Hur hittade du Multistaden? jag laddade ner fivem och när jag skulle kolla om en server så såg jag att många var inne på multi stade så jag tänkte att den borde vara bra eftersom det är många online på den.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Lära mig nya saker som att hjälpa folk och att bli en bättre bil förare

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej spelar bara på multi för det verkar vara en bra server och det är alltid mycket folk inne så att man är aldrig ensam inne

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka