Nekad noelblent06 | Whitelist ansökning [alb the pinne]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

noelblent06

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199123346993/

Vad är ditt namn i verkligheten? Noel

Vad är ditt discord namn? noelss 6773

Vad är ditt födelsedatum? 28 December 2006

Berätta om din karaktär. det är en rätt så humoristisk kille som älskar att köra bil, han är 21 år gammal och har stort intresse för sportbilar och äger en hel del snabba bilar. han älskar fester och att umgås med folk han är inte ett jätte stort fan av polisen då de har tagit hans körkort ett antal gånger, men han börjar att bli bättre i trafiken.

Varför ska just du bli whitelistad? Vill bli anställd på autoexperten för de verkar som ett roligt jobb men när jag sökte så hade tydligen min wl försvunnit så det är därför jag söker på nytt.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för det är den bästa servern jag har spelat på och har varit här sen i december nu och är online minst 1 gång om dagen. det är en server man aldrig tröttnar på för det finns alltid något att göra.

Hur hittade du Unive? jag laddade ner fivem och när jag skulle kolla om en server så såg jag att många var inne på univestade så jag tänkte att den borde vara bra eftersom det är många online på den.

Vad har du för mål med ditt rollspel? bli en bättre karaktär och att bli antingen polis eller ambulans igen för det är två riktigt roliga jobb.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej spelar bara på unive och har gjort de sen jag började spela på pc, det är den bästa svenska servern enligt mig som inte har wl för att komma in, det finns inget dåligt att säga om den, den har bra mods och bra folk i den.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka