Nekad noelblent06 | Ban överklagan (acho)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

noelblent06

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199123346993/

Ditt Hex-ID: 110000145533631

Vad är din discord tagg? noelss 6773

Vem var det som bannade dig? Achoo

Hur lång tid var din ban? 30 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: combatlogging ~✪ Achooo. Återstår: 29 dagar 17 timmar 33 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag rymde ifrån polisen och sen när dom fick tag i mig och vi var påväg till fängelset så lägger mitt internet avv så jag bli ut skickad ur servern

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var ute och körde med min bil jag äntligen köpt och så blinkade polisen in mig så när de hoppar ur bilen så gasar jag och kör där ifrån tills jag krockar. Poliserna griper mig och ska köra mig till fängelset när vi är vid typ mitten av motorvägen lägger mitt internet av så jag blir kickad. Efter 1 timme så funkar allt som de ska så när jag skulle joina servern stog de att jag var bannad för combatlogg

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. asså det är väl ingen felaktig ban eftersom jag blev utskickad när vi var påväg till fängelset.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. sunt förnuft. åkte runt och sladdade

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? stanna för polisen så att jag sluppit att allt krashar undertiden jag är påväg till fängelset.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja stanna för polisen så länge man inte gömmer ngt

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka