Nekad noel_wilhelmsson | Medlem ansökning [ade.m.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Noel

Vad är ditt discord namn? Vexo

Vad är ditt födelsedatum? 23 Februari 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Addi startklar. 26 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, omtänksam, trevlig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Han kommer från en fattig familj och har en dålig bakgrund och hans morsa försökte att förändra han från den dåliga livsstilen till en bra och fixade jobb till han men de han fokuserade på va att käna snabba pengar och märkeskläder, men när han blev äldre blev han trevlig och skaffade jobb men en dag blev han sparkad av arbetsgivaren så då ville han käna dom där snabba pengarna så han kunde ha pengar till att leva och nu är han fast i det där livet men drömmer om att bli boss i gäng

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra rp och roliga stunder

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte alltid måste vinna eller göra saker som är dåligt för server tex att göra saker som gör så att man alltid vinner

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej jag har aldrig brutit mot några regler

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM- Random deathmatch att man dödar någon utan anledning. VDM vehicle deathmatch att man använder sitt fordon som ett vapen

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej jag har inte något mer att säga

Hej!
Du har antingen angett fel Discord-tagg, eller så är du inte med i vår Discord-server.
Se till att du går med i vår discord om du inte redan är med: <https://discord.gg/unive>

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Hej!
Du har antingen angett fel Discord-tagg, eller så är du inte med i vår Discord-server.
Se till att du går med i vår discord om du inte redan är med: <https://discord.gg/unive>

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)
Jag har taggat dig i DCn så du vet

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Nekad.
Anledning: Du har ej tagit din intervju i tid.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka