Nekad Noel_ | Medlem ansökning [lallish]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Noel_

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198440419500/

Vad är ditt namn i verkligheten? Noel

Vad är ditt discord namn? Bamse#9754

Vad är ditt födelsedatum? 16 Mars 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär htere Ahmed Dum som spara pengar till en dyr bil. Ahmed gillar bilar och drömmer om att joba på Vianor, Falck, Mekonomen. Och röker och dricker mycket alcohol som han försöker sluta med. Han är snäll, trevlig, omtänksam, och älskar vara med vänner. Ahmed försöker sälja bilar så han kan köpa den dyra bilen o de går kanska bra. Han älskar vintern. han har haft det svårt i uppväxten då han har varit med fel folk osv.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag hoppas kunna bidra med bra RP, och få nån att ha svin kul på servern och att dom nya ska känna sig välkommna. Ha de tervlig och kul som satan.Och ska bli kul att komma in i mer seriösre RP.

Vad kan du bidra med till serverns RP? rolig men också serös RP har rpat mycket så kan mycket om rp så kommer ju va bra på det då jag vet alla regler osv.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna.

Hur hittade du Unive? Kolla på svenska RP och då va de en kille som körde de så ville också prova.Och de va kul så börja spela de kul som satan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka