Accepterad noeL31 | Medlem ansökning [Noaho]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

noeL31

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199229280360/

Vad är ditt namn i verkligheten? noel

Vad är ditt discord namn? noeL#8429

Vad är ditt födelsedatum? 3 Juni 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ahmed han är uppväxt i ett ställe i afrika de har varit ganska tufft för han eftersom att hans familj hade inte pengar och inte rent vatten eller mat. Så deras familj letade efter mat i sopar och så vidare så de blev väldigt svårt för dem i livet. Efter ett tag fick han tag i ett sätt för han och hans familj att skaffa jobb och flytta till stockholm fast dem blev helt för vånade när dem var där eftersom att stocholm hade så mycket mat och så mycket bilar och allt sånt Ahmed fick ett jobb i ett cafe som han först tyckte var jätte svårt men efter ett tag så vart de enklare för honom. Hans föräldrar jobbade på en galleria på subwey dem var ju helt nya till allting och var helt hystreiska. Men efter ett tag vändje dom sig också. Men Ahmed började tröttna på att jobba på cafe så att han såg ju några gangsters ute på stan och då tänkte wow jag vill bli som dem. Efter några veckor samlade han mod och frågade skulla kunna få hänga med er dem svarade ja och sen blev han en springpojke till dem och han bara fortsatte med dem kriminella handlingarna. Han känade mycket pengar och han tyckte om att tjäna pengar så han fortsatte och han köpte kläder och vatten/mat till sin familj men när han blev runt 18 så blev han som medlem i ett gäng sen des så fortsatte han med allt för att han var mest intresserad av pengar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer bidra med rolig och seriös och mogen rp. Så att alla får en trygg och bra första inntryk på servern så att dem känner wow den här servern har bra rp den har vill jag börja rpa på jag kommer också att bidra amed bra rp och försöka hjälpa dem som är nya till fivem och har unive roleplay till sin första server då de kan bli väldigt svårt eftersom att unive är en server med väldigt bra ro.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med att försöka få så många som möjligt att få en bra rp upplevelse här på unive så att alla kan känna att dem är trygga här. Jag kommer också bidra med mogen och rolig/seriösrp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska ha roligt på servern även om motparten vinner i ett scenario TEX bankrån eller snutjag eller i ett kriminellt scenario bara.

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive genom mina kompisar har rekommenderat mig servern och har jag blivit innbjuden till discorden och i fivem listan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka