Nekad Noel2008 | Medlem ansökning (zimma_36)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Noel2008

Icke Medlem
Meddelanden
49
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Noel

Vad är ditt discord namn? dodeltv13

Vad är ditt födelsedatum? 17 December 2008

Berätta om din karaktär. Min Karaktär han heter bobo han är 22 år och gillar bilar han brukar träna och hänga med en kompis som heter abdi han brukade också hänga mycket med en snubbe som heter akhmed det var akhmed som visa bobo runt i stan när han var ny han hjälpte även bobo att skaffa sin första bil och nya kläder. men nu är inte akhmed vaken så mycket då känner bobo att han inte ville vara vaken lika ofta längre men sen så vakna han och tyckte att han borde inte vara ledsen över en vän så han fortsatte efter ett litet tag så hittade han abdi genom att bobo blev arg på en person och personen hoppa in i en bil och då hittade han abdi han som körde och efter det så krashade abdi och personen tog livet av sig och då frågade abdi om jag ville bli vän med honom och då blev dem vänner och nu glider dem runt i abdis corvette. Fast nu så har han flyttat ut från staden eftersom han fick problem från kriminaliteten. Hans bästa vän abdi blev skjuten och även en annan snubbe som hette akhmed som även var bobos brorsa. Sedan så gick han med i maffian som rade honom för livet bröder som dog och även tagit många skott han själv men klarat sig varje gång.

Vad kan du bidra med till serverns RP? troligtvis kommer jag rpa som kriminell och inom krim så kommer jag försöka utveckla min rp och min sociala rp

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte alltid ska spela för att vinna utan spela för att båda parterna ska ha kul

Hur hittade du Unive? För länge sen såg jag cosmo på tiktok som fick mig intresserad

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka