Accepterad Noel2008 | Medlem ansökning [S1monx]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Noel2008

Icke Medlem
Meddelanden
49
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199121720879

Vad är ditt namn i verkligheten? Noel

Vad är ditt discord namn? DOdEltv13#7414

Vad är ditt födelsedatum? 17 December 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär han heter bobo han är 21 år och gillar bilar han brukar träna och hänga med sina kompis som heter bob och oliver han brukade också hänga mycket med en snubbe som heter ahmed det var ahmed som visa bobo runt i stan när han var ny han hjälpte även bobo att skaffa sin första bil och nya kläder. men nu är inte akhmed vaken så mycket då känner bobo att han inte ville vara vaken lika ofta längre men sen så vakna han och tyckte att han borde inte vara ledsen över en vän så han fortsatte efter ett litet tag så hittade han abdi genom att bobo blev arg på en person och personen hoppa in i en bil och då hittade han abdi han som körde och efter det så krashade abdi och personen tog livet av sig och då frågade abdi om jag ville bli vän med honom och då blev dem vänner. han fick problem från kriminaliteten. Hans bästa vän abdi blev skjuten och även en annan snubbe som hette akhmed som även var bobos brorsa. Bobos syster blev misshandlad så han kände sig inte säker tillslut han kanske blev då så gick han under jord.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer att bidra med rp från alla typer av parter från kriminell till ksk polis om jag blir sugen av en ny karaktär och jag har rpat i snart 1 år och skaffat mycket erfarenhet om rpn mest från kriminalliteten och kommer att forsätta med den så länge som jag vill och orkar sen som sakt kommer jag ksk rpa som polis när jag tröttnar på den kriminella rpn och försöka med att göra roliga scenarion och även försöka spela så bra som möjligt det menas att jag ska göra det rättvist i scenarion för båda parter .

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att göra roliga scenarion och ksk även försöka med att göra något fett när jag inte vill rpa på min karaktär som att begå ett fekat självmord som att ta självmord fast jag kommer att gå under jord och ksk komma upp lite då o då eller bara ta självmord om jag verkligen inte vill mer

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte bara ska tänka på att vinna scenarion och att man ska tänka på det extra så man iallafall har chans att vinna scenariot men inte alltid vinna scenarion

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive genom en streamer som är rätt så känd nu och då som spelade på unive för nästan ett år sedan

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka