Accepterad Noel2008 | Medlem ansökning [Momo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Noel2008

Icke Medlem
Meddelanden
49
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Noel

Vad är ditt discord namn? dodeltv13#7414

Vad är ditt födelsedatum? 17 December 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Bobo Samson, 22 år och är intresserad av bilar. Bobo har haft en tuff uppväxt, hans pappa lämnade honom när han endast var 6 och hans mamma var alkoholist. När han växte upp så började han lätt med inbrott, snatterier och små rån men med tiden började gå från små rån till ännu större rån och droger och även vapen inblandade.
När bobo var vuxen så jobbade han lite grann på olika jobb men kände att det inte var för honom så då träffade han en kille som hette abdi som fick han in i kriminaliteten och lärde bobo allt han kunde han lärde bobo hur man rengör en pistol och även hur man hanterar den han lärde också bobo hur man säljer droger på rätt sätt och hur man lockar till sig kunder när bobo blev 21 så dog hans bästa vän abdi han hade blivit skjuten. Efter det så hittade han en väg in i maffian och blev traumatiserad för livet, han blev skjuten ett antal par gånger och fick se ens vänner dö framför hans ögon. Bobo började bli stor inom de kriminella kretsarna och blev miljonär efter han hade sett sin nya bästa vän bosse också dött så kändes det hopplöst att leva och började spendera en massa pengar på dyra kläder droger och alkohol och hamnade i ett missbruk och efter ett tag så hade han pundat upp alla pengar och blev broke och undrar än idag vad han kunde gjort annorlunda.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Hög rp nivå utveckla både min och andras rp nivå och mycket social rp jag är väldigt erfaren har rpat i över 2 år kommer att försöka hjälpa och t.e.x om någon gör ett regel brott så kommer jag anmäla spelaren/spelarna. Jag kommer att leta efter bra rpare så jag inte hamnar i en sits med folk som gör en massa regelbrott för man blir ju tillslut som ens umgänge förr eller senare man kanske inte blir exakt som dem men iallafall väldigt likt. Jag kommer att bemöta folk med respekt oavsett vem det är.Kommer även vara aktiv på servern

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för att alla parter ska ha kul t.e.x under ett bankrån ska du göra det rättvist för både poliser gissla och rånare. T.e.x om du tar en bil som du vet lätt kör ifrån polisen i ett rån eller som polis bara pittar in i bilen direkt eller som gissla bara inte spelar efter fear rp. Kan även vara andra scenarion allt som händer på servern är inprinsip ett scenario

Hur hittade du Unive? Genom olika sociala medie plattformar

+rep kommer passa bra inom krim rpn och vanligt rp han var är en mogen spelare samt rolig att spela me rekomenderar!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka