Nekad Noel2008 | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Noel2008

Icke Medlem
Meddelanden
49
Reaction score
1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Saras Bil & MC

Vad heter du IRL? Noel

Vad heter du på discord? noelhanssontaberman#7414

Hur gammal är du? 12 snart 13 år

Hur många timmar har du på Fivem? 397 timmar

Varför vill du just bli chef på det jobbet? För jag har alltid velat bli bilfirma chef för jag har varit intresserad av bilar i många år,

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har jobbat på görans taxi och mekonomen men inget chefs jobb.

Berskiv din karaktär? Min karaktär han heter bobo han är 21 år och gillar bilar han brukar träna och hänga med en kompis som heter abdi han brukade också hänga mycket med en snubbe som heter akhmed det var akhmed som visa bobo runt i stan när han var ny han hjälpte även bobo att skaffa sin första bil och nya kläder. men nu är inte akhmed vaken så mycket då känner bobo att han inte ville vara vaken lika ofta längre men sen så vakna han och tyckte att han borde inte vara ledsen över en vän så han fortsatte efter ett litet tag så hittade han abdi genom att bobo blev arg på en person och personen hoppa in i en bil och då hittade han abdi han som körde och efter det så krashade abdi och personen tog livet av sig och då frågade abdi om jag ville bli vän med honom och då blev dem vänner och nu glidder dem runt i abdis corvette.

Hur ofta kommer du vara inne? 6-8 timmar på vardagar 8-10 timmar på helger

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja det skulle jag

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej det finns ingen annan server som är bättre än unive.

Har du läst våra Regler? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka