Nekad Noel2008 | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Noel2008

Icke Medlem
Meddelanden
49
Reaction score
1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Båt bolaget

Vad heter du IRL? Noel

Vad heter du på discord? noelhanssontaberman#7414

Hur gammal är du? 12

Hur många timmar har du på Fivem? 280 timmar

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag har alltid varit intersserad av fordon mest bilar men även båtar flygplan och helikoptrar det har alltid en dröm att börja jobba på ett fordons bolag

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat på taxi och även meko

Berskiv din karaktär? Bobo han är 20 år han har några vänner som han brukar hänga med men han brukar ibland vara ensam men nu så är han arbetslös han har det väldigt bra men sen dog hans favorit artist nu är han nere och vill inte göra något han var på cermonin men nu så ligger han i sin säng och kollar på tv han är inte glad alls men han kommer ta tag i sitt liv när han får ett jobb men han kommer inte vara så glad men nog om det. Han brukar åka i sin bil och bar åka men han har inte mycket pengar kvar så han behöver ett jobb han är väldigt ledsen han har aldrig haft en flickvän eller något sånt men han beukar vara glad och nöjd ändå han brukar va på piren för att kolla bilar han har även ett par båtar.

Hur ofta kommer du vara inne? 6-12 per dag

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja för jag har inget annat att göra på fritiden

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej jag spelar inte på någon annan server just nu

Har du läst våra Regler? Ja jag har läst reglerna

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka