Nekad Noel2008 | Ban överklagan (Moezz)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Noel2008

Icke Medlem
Meddelanden
49
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199121720879/

Ditt Hex-ID: 1100001453a662f

Vad är din discord tagg? DOdEltv13#7414

Vem var det som bannade dig? Z Emil

Hur lång tid var din ban? 15 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du är temporärt avstängd från unive Anledning:rdm Gårut: 14 dagar 22 timmar 10 minuter Placerad av: Z Emil

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Antingen så tror de att jag rdma några som hände på ön som jag var inblandad i men jag var en av de som jaga grabben som rdma har till och med clippet som jag tror de kolla på för det är min medal och mitt clip som de använde var också med i support och försökte visa clippet men då min medal frös så skickade klippet till en kille som visade upp clipet istället och jag antar att det var en felaktig ban

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Exakt innan jag blev bannad så var det någon som sprang in på vår trädgård och slog ner våran vice boss och en av våra medlemar sen sprang han runt vårat hus och sen när vi hittade honom så jagade vi honom tills att han senare drar upp en kniv och börjar kniv hugga folk sen så riktar en av mina medlemmar på honom och han kniv hög honom också sen fick vi ner honom och han säger att han ska lägga ner kniven och ställa sig upp och då så börjar han springa och en medlem springer efter och jag springer också efter och han tar upp sin kniv igen och knivhugger den ena medlemmen sen så slår jag honom med baseballträ. Kan visa min medal och klipp om det behövs skriv till mig i pm i såna fall fast kommer kanske inte svara på ett tagg då jag inte riktigt märker men ska försöka vara så snabb som möjligt och kommer att kolla dc lite mer oftare än vad jag brukar

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja det var en felaktig ban för jag inte rdma någon om jag skulle rdma någon så skulle det varit killen som knivhögg mina medlemmar men det är inte rdm om någon spring runt och kniv hugger dina kompisar

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för många olika saker som vdm då jag för längesen gjorde när jag körde in i en folkmassa för över ett år sedan jag har också blivit bannad för combatlogg då jag faktiskt var tvungen att gå men jag försökte att vara kvar så länge som möjligt för att inte c logga men jag var tillslut tvungen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag vet inte riktigt jag skulle inte säga att jag gjorde något fel

Har du lärt dig någonting efter din ban? Asså jag ska va ärlig nej men om det hade varit något som jag gjort så hade jag lärt mig ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Nekad, Detta är absolut inte acceptabelt, Jag vill att du tänker igenom vad du har gjort och efter det kan du göra en ny ban överklagan

På klippet ser man dig springa runt och knivhugga flera personer

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka