Nekad Noel20061 | Medlem ansökning[ZevenDot3]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Noel20061

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199053284464

Vad är ditt namn i verkligheten? Noel

Vad är ditt discord namn? jagärenfin#9595

Vad är ditt födelsedatum? 18 September 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Joel Stensinger och växte upp i Stockholm, När han växte upp så gillade han att spela fotboll med barnen på byggden. Tiden gick och han blev väldigt bra på det, tills dagen då hans pappa tragiskt gick bort i en evig kamp med cancer som han inte vann. Joel blev hjärtekrossad och behövde dräncka sig själv i alkohol varje kväll för att dämpa sorgen. tillslut räckte inte alkoholen och han behövde tyngre grejer, han visste att det bästa sättet för att få tag på knark var via gäng så han blev en springis för vårbynätverket som gav honom chansen till att få stort antal droger. allt gick bra för honom och han blev mer och mer involverad i nätverket, tills dagen då hans hem blev stormmat. Polisen kom och tog honom till ett rättspsykiatriskt center där han fick rehabilitera sig. När han blev frisläppt från rättspsykiatrin så blev han flyttad till en ny stad.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker att jag ska bli medlem för att jag kan bidra till bra scenarion som är utvecklade och jag går alltid efter sunt förnuft i mina scenarion.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag blev intresserad av unive för att jag har fått höra mycket bra saker om servern från mina vänner och dem säger att unive är Sveriges bästa server inom RP och scripts.

Hur hittade du Unive? Mina vänner rekommenderade mig denna servern då jag letar efter en server med bra staffs, mycket bra rp nivå och fylld med bra scripts som får en server att våra så realistisk som möjligt.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspel är att få bli en polis och göra så bra utvecklade scenarion som är både kul och realistiska som möjligt och sedan att alla blir nöjda med scenariona

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att få utveckla mitt rollspel och att få lära känna nya människor som kanske kan bli vänner för livet. Jag vill också försöka bli en staff som vill få bort lallare sant folk som skadar servern och folk som allmänt vill sänka servern med negativetet.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår till 110%

Din whitelist ansökan har nekats
Tråd låst och flyttad till Whitelist Ansökningar - Arkiv

Utveckla mer! Stick ut från mängden, skriv något annorlunda! Ansök igen om 24h!

Mvh ZevenDot3
[Aktiv medlem]
[Chef på Saras Bil & MC]
[Servervakt på Unive]
[Ex Trainee]
[Discord - ZevenDot3#1348]
[Öppna snabba DM/PM]

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka