Nekad Noel2006 | Medlem ansökning [Volle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Noel2006

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198185247615/

Vad är ditt namn i verkligheten? Noel

Vad är ditt discord namn? Noel johansson#7764

Vad är ditt födelsedatum? 2 Maj 2006

Berätta om din karaktär. han heter Gustav Karlsson är 22 år gammal som liten var han busig o ganska stökig. Som liten hade han inte så mycket vänner. Tiden den gick o han blev äldre o äldre tillslut så började han hänga me högt kriminella o han började ta starka droger. Tiden den gick och han fortsatte o hänga me dom. Men till slut så vad han nära på o dö när han va på väg hem en dag. Han gick själv hem på kvällen då han kände nåt vasst i ryggen han titta bak o såg en man springa därifrån me råna luva o kniv. Han titta på ryggen o såg ett stort knivhugg i ryggen han svimmade på platsen. Han vakna upp på sjukhuset o hade överlevt. Han valde efter o lämna allt. Han började jobba på en taxi firma åt hans morbror de gick bra till en början men sen så blev allt fel o han gick tillbaka till kriminella livet igen.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att jag kan tillföra seriös och bra RP samt social , jag kommer tillföra bra och positiva stämningar, jag tycker att det är viktigt att tillföra bra scenarion och försöka göra så att scenariot blir kul och bra från båda hållen alltså mina medhjälpare och konkerenter så det tycker jag är super viktigt.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? jag ansöker till Unive för att det verkar vara som en bra RP server som många av mina kompisar har rekomenderat jag har hört att alla medborgare är välkomna, jag strävar efter BRA RP servrar och jag har hört att denna har det, så jag vill testa köra här, och därför jag söker WL är för att jag vill ha mer möjligheter med jobb osv,

Hur hittade du Unive? Mina vänner rekommenderade servern.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att spela med så hög rp som möjligt. skaffa vänner in game. eller kanske irl me. göra så bra o roliga scenarion som möjligt. kanske få jobb som meko osv. ha en allmänt rolig rp stund.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? kanske få jobb som meko osv. vara snäll mot alla. ha en bra inställning mot allt. kanske bli krim tror jag. o öka min rp. har redan bra rp men allt kan ju bli bättre.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? inte så mycket nu.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja fattar.

Nekad. Utveckla din karaktärsbeskrivning.
Skicka ny ansökan om 24h!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka