Nekad noe1212124 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

noe1212124

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Noel

Vad är ditt discord namn? gajmer#0147

Vad är ditt födelsedatum? 29 Maj 2009

Berätta om din karaktär. Dmytro växte upp i ett litet hus mitt ute i skogen. Detta för att hans föräldrar inte hade pengarna för att bo i stan. Hans mål är att fixa ihop pengar till hans föräldrar så att dem kan bo mer centralt. Dmytro gick bara till högstadiet innan han hoppade ur skolan hans. Han trodde att han skulle kunna jobba med socialamedier men när det inte gick bra så började på ett ny skola. Han för 23 när han tog studenten. Dmytro har ett intresse som sticker ut lite mer än dem andra och det är bilar Dmytro har alltid gillat bilar. Han tänker jobba som bilförsäljare. Idag är han 24 år.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag ska bidra med att göra bra scenarion, samt sälja bilar (om jag får jobbet) och även låta scenariona ta sin tid och försöka göra dem så långa som möjligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man inte alltid behöver vinna scenarion bara för man vill ha alla sina grejer kvar. och att man ska spela för båda parterna

Hur hittade du Unive? Jag har sett att den är sveriges största server och därför hittade jag den.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka