Accepterad noe1212124 | Medlem ansökning (Kurden4)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

noe1212124

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Noel

Vad är ditt discord namn? shanity1

Vad är ditt födelsedatum? 29 Maj 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Joel Larsson, Joel är 32 år gammal och har haft en väldigt stökig bakgrund. Joel föddes i Finland men har svenska föräldrar och därför har han ett svenskt efternamn. Joel flyttade till Sverige när han var 4 och har bort där sedan dess. När Joel bara var 13 år så kom han in i kriminaliteten. Han blev tvingad av ett somaliskt nätverk att jobba för dem med olika droger osv. När Joel vart 15 så slutade allting. Detta hände igenom att hans föräldrar flyttade till en annan stad som heter Stockholm. Efter några år i en ny stad så fick han ett jobb som mäklare i Kungsbacka. Nu har han en fru och 3 barn och ska flytta till staden Unive för att få det ännu bättre.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med än seriös rp som förbättrar spelar basen. Jag kommer spela för att alla ska ha kul och föra Unive till en ännu roligare plats att vara på. Jag kommer bidra med både kriminell men också social rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? De som menas med "Motpartens vinst" är att man ska inte bara tänka på sig själv . Man ska alltså spela för att båda ska ha kul tillexempel jag behöver inte alltid vinna scenariot för att jag ska får mer pengar utan man kan spela så att de andra också gör det.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ajemän! Sunt förnuft: är att du ska hantera situationer som du skulle i verkligheten. Alltså att du ska göra alla scenarion så liknande irl som möjligt. Rdm: är när du dödar någon utan anledning t.ex. att du slår ner någon på torget bara för att. VDM: är när du använder ditt fordon som ett vapen t.ex. att köra in i någon.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Japp, 3000 timmar totalt i fivem och massa rpande som antingen snut eller kriminell.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag tror inte det!

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter intervju, välkommen till Unive
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka