Nekad noe1212124 | Medlem ansökning [Iceyyy84]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

noe1212124

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Noel

Vad är ditt discord namn? gajmer#0147

Vad är ditt födelsedatum? 29 Maj 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Joel Larsson, Joel är 24 år gammal och kommer ifrån Finland. Joel bodde i finland tills att han blev 8 år gammal sedan flyttade han till Sverige och började på ett nytt kapitel i livet. Joel började på en skola i Västerås, tiden i skolan var bra han träffade mycket kompisar och lärde sig mycket om det svenska samhället. När Joel gick ur grundskolan och skulle börja på ett gymnasium i västerås. Han hade svårt att välja, men han hade även svårt att komma in på någon linje för att han hade 10 merit poäng. Joel kom tillslut aldrig in på ett gymansium och började känna sig utanför, han träffade då nya vänner i centrum i
Västerås. Det Joel inte viste då var att han träffade väldigt skumma människor, och dessa människorna höll på med droger och kriminalitet. Joel vill inte hålla på med kriminalitet men han har inget jobb och går inte i skolan så på något sätt måste han få pengar tänker han. Han blir frågad om han kan köra en
vespan ifrån ett ställe till ett annat ställe och då skulle han få
2000kr, MEN bara om han inte kollade vad som fanns i vespan. Joel gjorde vad han blev tillsagd och körde moppen till ett skogsdunge där han ställde av moppen och gick den korta biten till baka till centrum. Där träffade Joel upp vännerna och han fick sina 2000kr. Joel fortsatte att göra små saker åt hans vänner och fick alltid en liten betalning för det han gjorde. Men sista gången han gjorde det så stod polisen gömma i ett par buskar och hoppade ut och grep Joel. Joel blev för till häktet och blev senare dömt och fick beta stora böter. Efter detta slutade Joel helt och levde under radarna i flera år. Han jobbade på subway men även på en mekaniker firma där han jobbade lite på helgerna.
Efter ett par år av att jobba vanligt ville Joel tjäna mer pengar och valde då att flytta till en annan stad. Joel flyttade till Unive år 2023 i slutet av maj och har levt där sedan dess. Joel är en känslokall människa, Joel gillar att dricka alkohol på helgerna men ibland på vardagarna, han kanske är alkoholist, men han vet inte än eftersom han aldrig har provat att ha en nykter helg. Joels största intressen är donken och alkohol, ibland en lite ladd eller två de beror helt på hur han mår. Han tänker på att börja jobba på bilförsäljningar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jo jag som spelare hos er kommer bidra med bra rp samt väldigt social och rolig. Jag kommer och bidra med en väldigt hög rp nivå. Jag som person älskar social och rolig rp det har jag gjort hela min RP karriär. Jag som spelare kommer också bjuda på min erfarenhet som spelare. Jag kommer även bidra med rp med mina kompisar som också spelar här på unive detta kommer jag att bidra med här hos er.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jo det betyder att inte alltid du behöver vinna ett scenario. Du behöver liksom inte skjuta någon annan bara för att ni inte gillar varandra sen innan. Man ska alltså spela för båda parrternas sida. Du bvehöver inte alltid vinna eftersom att det är minst lika kul att förlora ett scenario då och då.

Hur hittade du Unive? Genom olika vänner som har tipsat mig om denna servern.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka