Nekad noco08 | Medlem ansökning [PN14]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

noco08

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? nico

Vad är ditt discord namn? legendz123

Vad är ditt födelsedatum? 15 November 2009

Berätta om din karaktär. min karaktär heter danne karlsson han är 23 år och när han va 2 år dog hans mamma av canser. så danne vet inte så mycket om henne men han älskar hon ändån. hans pappa heter jimmy och han är polis och han vill att danne ska bli fotbolls profs men danne vill bli som hans pappa polis. danne gick aldrig riktigt i skolan för han blev mobbad. han blev slagen på rassterna och på vägen hem och till skolan. danne gillar vapen och snabba bilar och fotboll. hans dröm jobb är polis. dannes mål är att bli stor och bli polis som sin pappa. han hadde f i alla betyg tills han fick en vän som heter damien som hjälpte danne med sitt mående och hjälpte med betygen. hela 9an hadde han b i matte engelske och so och mer. tills han blev 18 gick han ut med a i alla ämnen. danne hadde jätte svårt i skolan men han försökte som fan. han gav aldrig upp.

Vad kan du bidra med till serverns RP? seriös rp höja min rp nivå och göra feta scenarios och söka jobb tex, polis eller nått kanske taxi

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att i ett scenario kan alla vinna. kan inte tänka att jag ska vinna och vinna för jag är nåt.

Hur hittade du Unive? streams

Nekad. Utveckla "Vad kan du bidra med till serverns RP?" och "Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario?"

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka