Nekad noco08 | Ban Överklagan - Emil!

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

noco08

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199486263974/

Ditt Hex-ID: steam:11000015af4e2a6

Vad är din discord tagg? legendz123

Vem var det som bannade dig? Emil

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag gjorde faeil rp och det erkänner jag men orkade ej emd att dom skulle scamma och sånt ber om ursäkt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag frågade 2 på en cross om jag kunde köpa den o den ena sa ja hoppa på o jag gjorde de o vi snackade lite tills dom tog mig och 2 till till en butik så va vi gissla åt dom och sen blev jag lack och sprang ut som då va feail rp och sånt. ber om ursäkt

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nejd e va det inte men jag tyckte att ni tog för många dagar och för lång tid bara för det

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. vet ej om jag har blivit det

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? lyssnat och inte gjort som jag gjorde

Har du lärt dig någonting efter din ban? att rpa mer och inte springa ut och hålla på och tjafsa imot

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? fattar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka