Inaktuell noco08 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

noco08

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Nico

Ditt discordnamn: legendz123

Ange ditt födelsedatum 15 November 2008

Varför ska just du bli staff? vill hjälpa servern med att få bort alla lallare och folk som skriker n ordet och lallar och vill hjälpa staden med saker och hjälpa med folk som är ny börjare och ge lite tips om nån frågar hur man tjänar pengar och sånt.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? folk som vdmar och folk som lallar. när jag hör ordet unive tänker på att det är seriöst rp som typ fbrp för unive är den bästa servern jag kört och kommer aldrig sluta på den servern.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? det kommer nog gå bra att hjälpa dom med folk som lallar och vdmar och hjälpa servern mer med servern mer och mer. om vi får bort alla lallare och sånt kommer servern bli 10/10

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Det är viktigt att man som professionell är medveten om sina egna känslor och tillåter dem att ta plats men att man i arbetet med brukare ständigt låter fokuset vara på deras självbestämmande.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? varje dag. vaknar typ 11 på lov/helg och spelar till 02 på lov/helg annars vaknar jag vid 07 på skol dagar och kan spela vid 14 på skoladagr.

Hur länge har du spelat på Unive? typ i några månader

Har du tidigare erfarenheter som staff? ja det har jag. va staff på en lall server förut. den heter mortal men alla blev bannade och dom fixade inte servern så lämnade den och började här. är inte staff där mer. är inte ens med i dcn

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? donartion och inte jobb

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka