Nekad .nocco_. | Åtgärd Överklagan [redbull]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.nocco_.

Icke Medlem
Meddelanden
183
Reaction score
20
Åtgärds-referens
ID: 1427 — Mild (3p)
Typ: Mild Powergaming (§ 4.1h)
Anledning: Krockar och kör vidare utan att rpa på skador
Personal: ZeRo_Br1ks
Datum: 2026-04-05
Krim-relaterad: Ja
Visa på portalen

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Det som hände var att jag blev jagad av Scar Face [Stilo94] och några andra i bilen. Jag var ganska upprörd över att dem hoppar ut och skjuter mitt däck direkt. Sedan så kör jag utan däck och skickar prios samtidigt vilket leder till att jag inte ser något samt så krockar jag in i en stolpe samt en elbox. Jag rpar på skador genoma att skriva /me men det syns ej på klippet då det finns ett avstånd mellan min bil samt hans bil, men det jag gjorde dåligt var att jag bara skrev /me o körde iväg direkt utan att stanna kanske någon sekund. Jag kommer inte göra om det och jag har verkligen förstått på djupet att det inte är okej och att jag till nästa gång ska RPA som FON bättre.

Varför anser du att åtgärden var felaktig? Jag anser att det är felaktigt då jag faktiskt inte så någonting men det ger inte rätten till mig att bryta mot regler såklart, jag skrev verkligen /me men det blev så att jag körde vidare direkt. Jag anser även att jag kan få en andra chans samt tycker jag att jag förstår vad jag gjort för fel. Jag har tagit lärdom utifrån vilken handling jag utfört samt så kommer jag ej göra om det.

Har du bevis som stödjer din överklagan? Jag trodde att jag hade bevis men det ända jag hade var när dem sköt däck utan att ens veta vem jag var och bara körde efter mig.

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka