Nekad NoCap | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

NoCap

Icke Medlem
Meddelanden
391
Reaction score
6
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? räddningstjänsten

Vad heter du IRL? Frans

Vad heter du på discord? NoCap#0112

Hur gammal är du? 14

Hur många timmar har du på Fivem? 550

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef för att få det att rulla igen. Det har it haft någon chef/bitr då det inte kan haft några anställda. Detta gör att inte någon kunnat jobba för räddningstjänsten och då inte kunnat hjälpa folk som behöver det. Jag kommer få det att rulla för att jag kommer anställa seriösa och aktiva spelare som har bra rp nivå. En bra rp nivå är att inte vara anställd hos räddningstjänsten och sen bara vara på piren när man är inne. O m jag märker att folk gör det så kommer det ske återgärden. Jag kommer se hur aktiva spelarena är och har fullt försålerse om man inte kan spela den dagen t.ex för att man måste plugga inför ett prov. Jag personligen måste ju också tänka på skolan.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag vill bli chef för att få det att rulla igen. Det har it haft någon chef/bitr då det inte kan haft några anställda. Detta gör att inte någon kunnat jobba för räddningstjänsten och då inte kunnat hjälpa folk som behöver det. Jag kommer få det att rulla för att jag kommer anställa seriösa och aktiva spelare som har bra rp nivå. En bra rp nivå är att inte vara anställd hos räddningstjänsten och sen bara vara på piren när man är inne. O m jag märker att folk gör det så kommer det ske återgärden. Jag kommer se hur aktiva spelarena är och har fullt försålerse om man inte kan spela den dagen t.ex för att man måste plugga inför ett prov. Jag personligen måste ju också tänka på skolan.

Berskiv din karaktär? Jag vill bli chef för att få det att rulla igen. Det har it haft någon chef/bitr då det inte kan haft några anställda. Detta gör att inte någon kunnat jobba för räddningstjänsten och då inte kunnat hjälpa folk som behöver det. Jag kommer få det att rulla för att jag kommer anställa seriösa och aktiva spelare som har bra rp nivå. En bra rp nivå är att inte vara anställd hos räddningstjänsten och sen bara vara på piren när man är inne. O m jag märker att folk gör det så kommer det ske återgärden. Jag kommer se hur aktiva spelarena är och har fullt försålerse om man inte kan spela den dagen t.ex för att man måste plugga inför ett prov. Jag personligen måste ju också tänka på skolan.

Hur ofta kommer du vara inne? Alla vardagar 15:00 - 23:00 förutom fredag då det är 12:00 - 00:00
Helg 08:00 - 23:00

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej.

Har du läst våra Regler? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka