Nekad NoCap | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

NoCap

Icke Medlem
Meddelanden
391
Reaction score
6
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Qpark

Vad heter du IRL? Frans

Vad heter du på discord? NoCap#0112

Hur gammal är du? 14

Hur många timmar har du på Fivem? 455

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef på Qpark för att jag vill driva ett roligt jobb! Jag kommer bidra med en bättre arbetsmiljö och ett roligare qpark. Jag har mycket erfaenheter inom yrket.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit vice boss i ett gän gdå jag vet hur man t.ex hanterar lön eller anställa folk. Jag har jobbat som qpark innan. Nu jobbar jag som polis då jag kan hantera stress och är inte blyg för att prata med folk.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Peter Svéd, Han hade det bra i sin uppväxt då hans föreldrar inte gjorde nånting dåligt. Han fick mycket hjälp i skolan både av sin lärare och föreldrar. Detta gjorde att han fick bra jobb då han kunde skaffa bra jobb. Han tjänade mycket med pengar redan när han var 20 år. Detta gjorde att han kunde skaffa familj och hus. Peters första jobb var qpark. Men han tyckte att han inte passade så bra där. Så då var hans dröm jobb att bli polis. När han väl blev polis så kunde han aldrig vara med sin familj. Det var bara Peter som jobbade av Peter och sin fru. När Peter blev polis så kunde han inte vara så mycket med sin familj. Då så lämnade Peters fru honom för att han aldrig var med henne. Detta gjorde att han blev väldigt ledsen och villa skaffa ny tjej. Men han tänkte att om Peter ska få en ny tjej så kan han inte jobba som polis. Så Peter vill nu bli ngt annat.

Hur ofta kommer du vara inne? Måndag - 15:30 - 22:00
Tisdag - 15:30 - 22:00
Onsdag - 15:00 - 22:00
Torsdag - 15:00 - 22:00
Fredag - 12:20 - 23:00
Lördag - 09:00 - 23:00
Söndag - 09:00 - 22:00

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja det skulle jag.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka